четверг, 22 сентября 2016 г.

Приклад календарного планування уроків хімії у 11 класі ( рівень стандарту) за інтегральною технологією.


з/п
Дата
Клас
Тема уроку
Тип уроку
Методи проведення
Нові поняття
Наочність і експеримент
Заплановані результати навчання

Тема .  Органічні сполуки
1.

 Теорія як вища форма наукових знань. Теорія хімічної будови органічних речовин О.М.Бутлєрова.
ВП
ВНМ
(О)
Бесіда,  прийом
«Cпільний про-
ект»,прийом «творча
лабораторія».
демонстрація  лабораторний дослід
 Основні положення
теорії хімічної будови органічних речовин
Дем. 1 Л/Д 1.

Знати   передумови  створення теорії хімічної будови органічних речовин,  вміти характеризувати основні положення теорії; вміти пояснювати та наводити приклади до основних положень теорії хімічної будови органічних речовин О.М. Бутлєрова.
2.

 Явище ізомерії. Структурна ізомерія номенклатура насичених вуглеводнів.
 ВНМ (О)
«Мозковий штурм»,складання узагальнюючої схеми, робота в групах, лекція , «творча лабораторія».


Ізомерія, ізомери ,
структурна ізомерія,
номенклатура

 Знати  суть понять «  ізомерія», «ізомери», «структурна ізомерія»,
 причини багатоманітності органічних речовин, правила міжнародної номенклатури ; навчитися складати формули ізомерів парафінів,
давати  їм назви міжнародною номенклату-
рою, виготовляти куле –
стержневі моделі ізомерів парафінів.        
3 .

 Складання структурних формул ізомерів насичених вуглеводнів .Номенклатура алканів.
З(Т –М)
Хімічна розминка, взаємоперевірка, робота в групах.


Знати  правила міжнародної номенклатури, вміти складати формули ізомерів алканів та давати їм назви за правилами міжнародної номенклатури.
4 .

Багатоманітність органічних сполук , їх класифікація.
 ВНМ (Д)
 семінарське заняття –  коректуюча частина,  навчаюча ,
контролююча частина, робота в групах.
 Причини багатоманіт-
ності, карбоциклічні ,
гетероциклічні

 Знати причини багатоманітності органічних речовин на основі
будови атому Карбону, здатності утворювати різноманітні зв’язки ;
 вміти складати формули гомологів та  ізомерів , давати їм назви, пояснювати суть поняття «ізомерія».
5 .

 Органічні речовини в живій природі. Рівні структурної організації органічних речовин.
 З(РДН)

«Пошук інформації», робота в групах, міні –тест ,     взаємоперевірка.

Молекулярний
клітинний
організменний
популяційний
біогеоценотичний,
біосферний

Знати органічні речовини в живій природі –білки, жири, вуглеводи, нуклеїнові кислоти,їх  склад, властивості;  знати   рівні структурної організації органічних речовин,їх характеристику.
6 .

 Узагальнююче повторення.
 УП
« Мікрофон», діагностичний тест, взаємоперевірка, робота в гомогенних групах.          




 Знати   теорію хімічної будови органічних
 речовин О.М. Бутлєрова, про залежність властивостей речовин  від їх будови, про явище ізомерії, та ізомери, правила міжнародної номенклатури, про органічні речовини в природи та рівні  структурної організації живих організмів; вміти формулювати основні положення теорії
хімічної будови органічних речовин, складати структурні формул ізомерів , давати їм назви, складати формули органічних речовин за їх назвами, вміти характеризувати будову, властивості та біологічну роль білків, жирів , вуглеводів та нуклеїнових кислот, рівні структурної  організації живих організмів у природі.
7 .

 Контроль знань.
 КОН

Тестовий контроль



Застосувати набуті знання при виконанні тестових завдань, показати  рівень засвоєння набутих знань та  умінь.
8 .(1)

 Природні джерела органічних речовин.Природний та супутний нафтові гази,їх склад. Використання.
ВП
ВНМ (О)

 Лекція, бесіда, «Спільний проект», «Творча лабораторія»



 Знати  природні джерела органічних речовин,вивчити склад нафти, природного газу, знаходження у природі, галузі застосування.


9 .

 Нафта. Склад, властивості.
Продукти перегонки нафти, їх застосування. Детонаційна стійкість бензину.
 ВНМ (О)


Коректуюча , навчаюча, контролююча частина семінару

Л/д. 2,Дем.2

Знати склад , фізичні властивості нафти,  процес переробки нафти, продукти перегонки нафти, їх застосування ,знати суть характеристики бензину детонаційна  стійкість.

10.

 Вивчення складу , властивостей,застосування природного , супутнього нафтового газів та нафти.
З (Т–М)
Мікрофон, міні –тести, взаємоперевірка, творча лабораторія, незакінчені речення.


Знати природні джерела органічних речовин,    склад
нафти, природного газу ,знаходження у природі, галузі застосування;
характеризувати склад , фізичні властивості нафти,  процеси  переробки  нафти  ,  
 знати         продукти перегонки нафти, їх застосування, детонаційну стійкість   бензину.   
11.

 Кам’яне вугілля, продукти його переробки. Основні види палива та їх значення в енергетиці  країни. Охорона навколишнього середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки.
 ВНМ (Д)

Міні –тести, незакінчені речення, самоперевірка, метод «спільний проект», презентації учнів.

 Л/д. 3
 Мати  знання про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки, продукти його переробки;про  основні види палива та їх значення в
 енергетиці  країни;  знати напрямки охорони навколишнього     
середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та  використання продуктів її переробки.

12.



Синтез органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини.

ВНМ (Д)
 


Семінар -практикум



Знати  напрямки синтезу органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини ;закріпити  знання про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки,продукти його переробки;про  основні види  палива та їх значення в енергетиці  країни;  вміти характеризувати напрямки охорони навколишнього середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки.
13.

Синтез органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини.
  З (РДН)


Мікрофон,робота в гетерогенних групах,тестування,творча лабораторія.


 Знати  напрямки синтезу органічних сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини ;     про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки,продукти його переробки та галузі їх застосування ;про  основні види палива та їх значення в енергетиці  країни;  вміти характеризувати напрямки охорони навколишнього середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки;
14.

 Узагальнююче повторення.

УП

Тестування, взаємоперевірка, робота в гомогенних групах


 Знати склад , властивості ,застосування природного , супутнього нафтового газів, нафти та продуктів їх переробки;  знання   про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки, продукти його переробки; про  основні види палива та їх значення в енергетиці країни;  вміти характеризувати   напрямки охорони навколишнього     
середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки, напрямки синтезу органічних  сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини.
15.

 Контрольна робота за І семестр.
 КОН.


Тестові завдання по варіантам

  
Застосувати набуті знання при виконанні тестових завдань, показати  рівень засвоєння набутих знань та  умінь.
16.


Корекція  знань.
КОР
Завдання контрольної роботи


Вміти знаходити та виправляти помилки

















Комментариев нет:

Отправить комментарий