№
з/п
|
Дата
Клас
|
Тема уроку
|
Тип уроку
|
Методи проведення
|
Нові поняття
|
Наочність і експеримент
|
Заплановані результати навчання
|
|||||||
Тема . Органічні сполуки
|
||||||||||||||
1.
|
|
Теорія як вища
форма наукових знань. Теорія хімічної будови органічних речовин
О.М.Бутлєрова.
|
ВП
ВНМ
(О)
|
Бесіда, прийом
«Cпільний про-
ект»,прийом
«творча
лабораторія».
демонстрація лабораторний дослід
|
Основні положення
теорії хімічної будови органічних речовин
|
Дем. 1 Л/Д 1.
|
Знати
передумови створення теорії
хімічної будови органічних речовин, вміти характеризувати основні положення
теорії; вміти пояснювати та наводити приклади до основних положень теорії
хімічної будови органічних речовин О.М. Бутлєрова.
|
|||||||
2.
|
|
Явище
ізомерії. Структурна ізомерія номенклатура насичених вуглеводнів.
|
ВНМ (О)
|
«Мозковий штурм»,складання
узагальнюючої схеми, робота в групах, лекція , «творча лабораторія».
|
Ізомерія, ізомери ,
структурна ізомерія,
номенклатура
|
|
Знати суть понять « ізомерія», «ізомери», «структурна ізомерія»,
причини багатоманітності органічних речовин,
правила міжнародної номенклатури ; навчитися складати формули ізомерів
парафінів,
давати їм назви міжнародною номенклату-
рою, виготовляти куле –
стержневі моделі
ізомерів парафінів.
|
|||||||
3 .
|
|
Складання
структурних формул ізомерів насичених вуглеводнів .Номенклатура алканів.
|
З(Т –М)
|
Хімічна розминка,
взаємоперевірка, робота в групах.
|
|
|
Знати правила міжнародної номенклатури, вміти
складати формули ізомерів алканів та давати їм назви за правилами міжнародної
номенклатури.
|
|||||||
4 .
|
|
Багатоманітність органічних сполук , їх класифікація.
|
ВНМ (Д)
|
семінарське
заняття – коректуюча частина, навчаюча ,
контролююча частина, робота в групах.
|
Причини
багатоманіт-
ності, карбоциклічні ,
гетероциклічні
|
|
Знати причини
багатоманітності органічних речовин на основі
будови атому Карбону, здатності утворювати різноманітні
зв’язки ;
вміти складати
формули гомологів та ізомерів , давати
їм назви, пояснювати суть поняття «ізомерія».
|
|||||||
5 .
|
|
Органічні
речовини в живій природі. Рівні структурної організації органічних речовин.
|
З(РДН)
|
«Пошук інформації», робота в групах, міні –тест , взаємоперевірка.
|
Молекулярний
клітинний організменний
популяційний
біогеоценотичний,
біосферний
|
|
Знати органічні речовини в живій природі –білки, жири,
вуглеводи, нуклеїнові кислоти,їх
склад, властивості; знати рівні структурної організації органічних
речовин,їх характеристику.
|
|||||||
6 .
|
|
Узагальнююче
повторення.
|
УП
|
« Мікрофон», діагностичний тест, взаємоперевірка,
робота в гомогенних групах.
|
|
|
Знати теорію хімічної будови органічних
речовин О.М.
Бутлєрова, про залежність властивостей речовин від їх будови, про явище ізомерії, та
ізомери, правила міжнародної номенклатури, про органічні речовини в природи
та рівні структурної організації живих
організмів; вміти формулювати основні положення теорії
хімічної будови органічних речовин, складати структурні
формул ізомерів , давати їм назви, складати формули органічних речовин за їх назвами,
вміти характеризувати будову, властивості та біологічну роль білків, жирів ,
вуглеводів та нуклеїнових кислот, рівні структурної організації живих організмів у природі.
|
|||||||
7 .
|
|
Контроль знань.
|
КОН
|
Тестовий контроль
|
|
|
Застосувати набуті знання при виконанні тестових
завдань, показати рівень засвоєння
набутих знань та умінь.
|
|||||||
8 .(1)
|
|
Природні джерела
органічних речовин.Природний та супутний нафтові гази,їх склад. Використання.
|
ВП
ВНМ (О)
|
Лекція, бесіда,
«Спільний проект», «Творча лабораторія»
|
|
|
Знати природні джерела органічних речовин,вивчити
склад нафти, природного газу, знаходження у природі, галузі застосування.
|
|||||||
9 .
|
|
Нафта. Склад,
властивості.
Продукти перегонки нафти, їх застосування. Детонаційна
стійкість бензину.
|
ВНМ (О)
|
Коректуюча , навчаюча, контролююча частина семінару
|
|
Л/д. 2,Дем.2
|
Знати склад , фізичні властивості нафти, процес переробки нафти, продукти перегонки
нафти, їх застосування ,знати суть характеристики бензину –детонаційна
стійкість.
|
|||||||
10.
|
|
Вивчення складу
, властивостей,застосування природного , супутнього нафтового газів та нафти.
|
З (Т–М)
|
Мікрофон,
міні –тести, взаємоперевірка, творча лабораторія, незакінчені
речення.
|
|
|
Знати природні джерела органічних речовин, склад
нафти, природного газу ,знаходження у природі, галузі
застосування;
характеризувати склад , фізичні властивості нафти, процеси
переробки нафти ,
знати продукти перегонки нафти, їх
застосування, детонаційну стійкість
бензину.
|
|||||||
11.
|
|
Кам’яне вугілля,
продукти його переробки. Основні види палива та їх значення в енергетиці країни. Охорона навколишнього середовища
від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів
її переробки.
|
ВНМ (Д)
|
Міні –тести, незакінчені речення, самоперевірка, метод «спільний проект»,
презентації учнів.
|
|
Л/д. 3
|
Мати знання про кам’яне вугілля, його склад,
процеси переробки, продукти його переробки;про основні види палива та їх значення в
енергетиці країни; знати напрямки охорони навколишнього
середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її переробки.
|
|||||||
12.
|
|
Синтез органічних сполук різних класів на основі
вуглеводневої сировини.
|
ВНМ (Д)
|
Семінар -практикум
|
|
|
Знати напрямки синтезу органічних
сполук різних класів на основі вуглеводневої сировини ;закріпити знання про кам’яне вугілля, його склад,
процеси переробки,продукти його переробки;про
основні види палива та їх
значення в енергетиці країни; вміти характеризувати напрямки охорони
навколишнього середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини
та використання продуктів її переробки.
|
|||||||
13.
|
|
Синтез органічних сполук різних класів на основі
вуглеводневої сировини.
|
З (РДН)
|
Мікрофон,робота в гетерогенних групах,тестування,творча лабораторія.
|
|
|
Знати напрямки синтезу органічних сполук різних
класів на основі вуглеводневої сировини ;
про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки,продукти
його переробки та галузі їх застосування ;про
основні види палива та їх значення в енергетиці країни;
вміти характеризувати напрямки охорони навколишнього середовища від
забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використання продуктів її
переробки;
|
|||||||
14.
|
|
Узагальнююче
повторення.
|
УП
|
Тестування, взаємоперевірка, робота в гомогенних групах
|
|
|
Знати склад , властивості
,застосування природного , супутнього нафтового газів, нафти та продуктів їх переробки; знання
про кам’яне вугілля, його склад, процеси переробки, продукти його
переробки; про основні види палива та
їх значення в енергетиці країни; вміти
характеризувати напрямки охорони
навколишнього
середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та
використання продуктів її переробки, напрямки синтезу органічних сполук різних класів на основі
вуглеводневої сировини.
|
|||||||
15.
|
|
Контрольна
робота за І семестр.
|
КОН.
|
Тестові завдання по варіантам
|
|
|
Застосувати набуті знання при виконанні тестових
завдань, показати рівень засвоєння
набутих знань та умінь.
|
|||||||
16.
|
|
Корекція знань.
|
КОР
|
Завдання контрольної роботи
|
|
|
Вміти знаходити та виправляти помилки
|
|||||||
Блог містить матеріали,які нададуть допомогу вчителю хімії у його роботі: методичні рекомендації, нормативні документи,новини освіти .
четверг, 22 сентября 2016 г.
Приклад календарного планування уроків хімії у 11 класі ( рівень стандарту) за інтегральною технологією.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий